fredag den 21. august 2009

Pause

Som nogle måske har bemærket, så har jeg ikke opdateret min blog ret længe. Grunden er at jeg lige er begyndt på gymnasiet og fokuserer nu på det frem for, at skrive blog. Jeg ved ikke, hvornår jeg begynder at skrive igen, og om jeg gør, men indtil videre så har jeg et andet fokuspunkt. Jeg synes, at det har været dejligt, at skrive og udfolde sig kreativt hvilket denne blog har været til for. Jeg har da også fået nogle kommentar til mine indlæg, som jeg sætter stor pris på. Det er dejligt at se, at nogle interesserer sig for det man skriver, også selvom jeg ikke er journalist eller forfatter. Men nu tager jeg det stille og roligt, så hvis jeg får lyst til at blogge igen, så vender jeg da stærkt tilbage. I må have det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar