mandag den 3. august 2009

Undertøj hos Christian Dior Couture

John Galliano tror på undertøj til efteråret. For hans Couture kollektion består af hoftehollere, stockings, kosetter og bh'er. Jeg er vild med det lady like der går igennem hele kollektionen. Den starter ud med store hatte, dame tasker, jakker, og er i farver som hvid, sort og nude som base, og med rød, pink, orange, lys lilla der gør looket mere feminint. Hele kollektionen er bare så gennemført med sexet attitude, net foran øjnene og røde læber. Der bliver også leget lidt med volumen i kollektionen. Som et godt tip til sin egen påklædning, er det fedt med volumen for oven, og lad benene enten være bare eller tilsæt et par stockings. Tilsæt evt. et bælte i taljen. Jeg bruger især de tricks hvis mit tøj er råt eller drenget, så jeg får de feminine detaljer med i mit look.

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har set en Couture kollektion jeg kunne lide, men denne her kan jeg ikke bare gå udenom. // Billeder: Style.com




Ingen kommentarer:

Send en kommentar