søndag den 26. juli 2009

Ny taske. En Balenciaga?



Jeg leder desperat efter en taske der er stor nok til min Mac Book Air og som jeg kan bruge til skolebrug. Jeg håber virkelig, at jeg ender med en Balenciaga giant mid day som den på billedet.. helst i sort med sølv hardware. Jeg har altid savlet over de lækre Balenciaga tasker, og heldigvis findes eBay. Kryds fingre!

Og mens jeg surfer rundt efter sites og priser, har jeg virkelig stødt på mange sider der laver Balenciaga kopier. Faldt endda over en side ved navn knockoffbag.com - lige lidt for sjovt. Hvad med en Miu Miu taske made in Turkey? // Billede: Google

1 kommentar:

  1. Jeg leder også efter en Balenciaga taske, som både kan have bøger og min macbook. Jeg overvejer modellen "Work" i sort.. Kan du sige mig hvor det vill være bedst at købe den? På nettet eller i holy golightly?
    Håber du vil hjælpe mig!!

    SvarSlet