fredag den 24. juli 2009

Sommerudsalg 09

Her de sidste par dage har jeg været lidt små-syg, og derfor ikke fået blogget. Desuden har jeg også haft problemer med Photoshop, så.. endnu en undskyldning. Men så må man vel være lidt kreativ, på en helt anden måde end hvad billeder kan gøre.

Det er en del tid siden, at jeg sidst har besøgt AOK (Alt om København), også selvom den er fuldstændig genial. Den hjalp mig finde Wagamama - en fantastisk restaurant. Men nu til sagen. AOK har lavet en liste over sommerudsalget 2009. Dejligt overskueligt! Og oven i kommer der selvfølgelig et link.

Personligt er jeg først i København igen til august, hvor det hele typisk nok slutter. Er er især ked af, at jeg missede Birger Christensen og Holly Golightly, da jeg leder efter en taske.. og mit budget timer ikke særlig godt efter mine shoppingture ind til videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar