mandag den 20. juli 2009

Råt fra McQueen




Disse lækre ting fra Alexander McQueen så jeg også da jeg var i Stockholm. De er tilpas rå. Jeg er især vild med støvletterne, som ligner en læderjakke. De er helt perfekte. Desværre kom de ikke med hjem, da der (selvfølgelig) kun var ned til str. 36. Det er så mit store problem med tøj og sko - jeg bruger størrelse 35 i sko - dog sjælendt 36, og XS.. Det er jo ikke de letteste størrelser, at komme i nærheden af i Danmark. Hvem der bare levede i Paris!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ærgerligt, at de ikke var i din størrelse. Jeg flashede for nogle uger siden støvlerne på min blog, fordi jeg synes de er noget nær det perfekte par støvletter. Så McQueen-agtige og rå.

    /Maria
    www.garderobeskabet.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, men sådan er det jo med centre og butikker med mange forskellige mærker. De rigtige butikker har dog tit min størrelse (men aldrig udsalg desværre)

    De er hvertfald tæt på perfekte! Især i virkeligheden.

    SvarSlet