fredag den 24. juli 2009

Gina Tricot i Århus

Jeg har aldrig været specielt begejstret for Gina Tricot. Men der åbner snart en i Århus. Dog må jeg anerkende, at jeg købte en ring derinde i Stockholm. Jeg er meeeget kritisk hvad det gælder smykker, men jeg faldt over en ring med en svale, de er så smukke! Desværre mistede jeg den, så nu ligger den på et toilet på landet i Sverige. Så hverken ring eller billede af den..

Jeg elsker ringe med dyr - især slanger. Denne er fra Kenneth Jay Lane fra Net-a-porter

4 kommentarer:

  1. Ved du noget om hvornår den åbner i Århus?

    SvarSlet
  2. Jeg har prøvet at undersøge det, men jeg kan ikke finde noget svar. Men da jeg var på strøget i Århus for nogle dage siden stod der "Her åbner Gina Tricot" så det timer hvertfald på, at det sker snart. Altså at de er ved at gøre klar derinde osv.

    SvarSlet
  3. Så i dag den åbner den 1 oktober :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal du have! Hvor fandt du det henne?

    SvarSlet