torsdag den 9. juli 2009

Hektisk sommerstart

Igår kom jeg hjem fra København.. en dejlig start på ferien med Sticks'n'sushi, strand, en tur på bakken, i blockbuster, Ben & Jerry's, i biografen for at se Sorte kugler (kan anbefales) - for selvom anden har lavet den, så er den virkelig også seriøs! Og sjov selvfølgelig. Men jo, det har været rigtig dejligt.. Men inden jeg smutter til København igen imorgen - og videre til Stockholm d. 11, så vil jeg da lige poste nogle køb, jeg har gjort mig de sidste par dage.


Mit første sæt undertøj fra Agent Provocateur.. min undskyldning må være, at der var udsalg. 50%! Efter en uge uden internet fik jeg endelig tjekket e-mails igår aftes, da jeg kom hjem. Heldigvis var en af dem fra FF2 som meddelte, at de havde fået T by Alexander Wang hjem. Så i formiddags tog jeg et lille smut derind. Bare væk fra pakkeriet, og nyde en meget kort dag i Århus inden jeg tager afsted igen.


Bik Bok havde 50% på disse neon denim shorts, fra deres mere interessante linje Never Denim. Jeg har kigget på dem længe, og fik disse to par for kun 250kr. Ville ønske jeg fik de hvide og korale med, men jeg er meget tilfreds! De havde også et par flotte højtaljede hvide med sorte lynlåse.

Desuden fik jeg også købt en koral jersey blazer fra Topshop. Den er bare fantastisk, og passer til alt. Især med masser af farver for et rigtig sommerlook, eller som Costume eller Eurowoman ville have sagt "Miami Vice"-looket. Hvornår stopper de egentlig med at snakke om Miami Vice? Jeg var tæt på at købe samme blazer bare i grå, men heldigvis fristede det farvede mig mere. Så nu har jeg en tendens til at gå efter farvet tøj og accessories.. fordi det ser så fedt ud sammen! Desværre har jeg hverken billeder af den eller min nye Wang tank. Men det er den jeg har ævlet om før bare i hvid.

Jeg ved ikke hvorvidt, jeg får blogget det næste stykke tid. Jeg har nok ikke nogen internet muligheder i Sverige.. men lad os nu se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar