tirsdag den 16. juni 2009

Alexander Wang i Århus

Nu har jeg virkelig længe gået og ærgret mig over tusind vis af forudsalg og lagerselv i København, mens jeg sidder i lille Århus. Men ifølge bloggen A Fashion Tale kommer der T by Alexander Wang i butikken FF2 (Århus) så endelig har jeg noget at  glæde mig over! Og en stor tak til A Fashion Tale for nyheden.. den lettede!
Jeg har gået i længere tid, end hvad jeg har kunne holde ud, og savlet over den grå transperante tank fra Wang's billigere basismærke.


Denne sag fra La Garconne. Farven er helt, helt perfekt, og jeg elsker ryggen og den lange armudskæring.

.. Sandsynligheden for at FF2 har lige den er nok utrolig lille, men jeg håber. Ellers må den vel købes over nettet. Men kunne det ikke være skønt at slippe for fragt og evt. told? // Billede: La Garconne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar