fredag den 5. juni 2009

Jeremy Scott til foråret

Forward By Revolve har fået Jeremy Scott's forårs kollektion hjem, og jeg har valgt mine yndlings stykker..






Jeg kan godt lide, at hans tøj er humoristisk.. det jeg har valgt er måske ikke det mest innovative, jeg har set for foråret, men jeg de falder i min smag. Sidste kjole er meget a la Topshop, mens jeg er vild med den første som er rigtig sjov men samtidig brugbar. Buksedragten ligner næsten porcelæn - utrolig fin til sommer. De udvalgte stykker tøj ligger melem 893 til ca. 2.298 kr. Ikke helt galt!

3 kommentarer:

  1. wow nogle fede ting, elsker især kjolen med roserne! :D

    SvarSlet
  2. Ja, den er rigtig fin. Jeg kan gode lide, at den har 3/4 ærmer, det gør den lidt speciel og meget 80'er inspireret. Og rigtig flot silhuet.

    SvarSlet