torsdag den 11. juni 2009

LV


Fantastiske outfit: Alexander Wang blazeren jeg tidligere har skrevet om (ikke så underligt), 2-in-1 Louis Vuitton taske og peeptoe støvler af samme mærke - begge fra efterår 09 kollektionen.

Jeg kan godt få en tendens til at tænke lidt for meget på monogram tasker, når jeg tænker på Louis Vuitton, men med en så genial chæfdesigner som Marc Jacobs, så vil mærket stadig være noget særligt. For det er det! Jeg var helt vild med den etniske kollektion for SS09 og nu er der en masse accessories på banen til efteråret, b.la den nye taske på billedet, der i virkeligheden er to tasker.


Som helhed lover kollektionen godt. Dog er jeg ikke så vild med de meget skulpturelle sko, men jeg kan til gengæld godt lide de mange clutch's..


En 2-in-1 taske - en god opdateret version af monogram tasken. Ham Marc bliver ved! Men interessante materialer der er blevet brugt, især på tasken nede i den første taske, mon det er print eller et specielt materiale?

En rigtig fin clutch i koralfarve, med nitter og ekstravagant tekstil. Jeg er helt vild med den!

Se mere af kollektionen her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar