tirsdag den 2. juni 2009

Læseferie

Der er ikke ligefrem dømt overblogging (hvis det er et ord) fortiden.. Sagen er den, at min computer skal til reparation, efter jeg kun har haft den i et par uger, og jeg passede endda så godt på den! Mine Casere Paciorotti solbriller gik også i stykker, desværre. Så skal ud og finde nye. Godt jeg fandt dem på et outlet, og ikke skulle punge ud med 2.800 kr. hvorefter jeg kunne gå med dem et par gange og detaljerne pludselig falder af en efter en.

Men så er der vel mere tid til at nyde det gode vejr (som nu ikke bliver specielt godt de næste par dage) og eksamenslæsning. Heldigvis skal jeg have sushi i aften.. Yum.


Jeg er meget fascineret af de her Balenciaga sandaler.. hvis bare man havde et helt walk in closet proppet med fine sko...

Billede msn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar