mandag den 30. marts 2009

Økologi

Som sagt er jeg syg, hvilket er et rigtig dårlig tidspunkt, da jeg skal fremlægge en synopsis i samfundsfag omkring økologi torsdag eller fredag.

Men heldigvis var min mor så sød at købe det nye nummer af Eurowoman til mig. Fantastisk. Endnu bedre; med en særpris på 29kr. og er en "green special" - helt perfekt til mit økologi projekt. Jeg kan varmt anbefale bladet, som er udstyret med en masse økologiske informationer indenfor modebrancen, tips til økologisk shopping og endda siderne i bladet er af en eller anden art miljøvenlige - og det kan mærkes. Meget lækkert.

Oven i alt den luksus, er den rusiske model Sasha Pivovarova på forsiden. Hun er en af mine yndlings modeller. Plus pelsfrie og vegetariske Stella McCartney's råd til et økologisk og bæredygtigt liv.


Inde på Eurowoman's hjemmeside konstaterer de, at bladet er blevet et grønt modemagasin. Jeg ved ikke, om det fortsætter fremover, for de har kun udgivet 2 grønne numre.


Clutch fra Stella McCartney, sat ned til 588kr.

Denne clutch har nogle rigtig flotte romantiske farver til foråret og sommeren, og så gør prisen da heller ikke noget!

2 kommentarer: