tirsdag den 31. marts 2009

Budget fund

Jeg har ikke rigtig kunne undgå at få shopping-abstinenser efter 3 dage udelukkende med britisk Vogue, Eurowoman, det nye Costume der lige er kommet med posten, den sidste del af The Devil Wears Prada - bogen, jeg endelig er færdig med og sidst men ikke mindt Sex and The City plus ekstra materiale..

Det gør virkelig ikke noget bedre, da jeg ikke kan komme udenfor en dør og måtte aflyse min frisør tid i dag. Jeg har ellers sådan lyst til at opdatere min gardarobe, men må nøjes med mine muligheder: nettet.

Men desværre er jeg igang med at spare op og må tænke på billige alternativer. Så jeg har fundet nogle fede ting til budget venlige priser (under 1.000kr.)

Acne's outlet side byder på denne enkelte kjole til halv pris - dvs. 647kr.

Dette søde og tøsede taljebælte fra Malene Birger giver godt modspil til de ellers rå looks der er meget fremme for tiden. 499kr.


Nu er jeg nok det dårligste menneske til at købe basiskøb, men Alexander Wang's billigere linje laver alligevel nogle lækre ting. Denne løse t-shirt med dybe armudskæringer er et godt eksempel. For ca. 408kr.


Matt and Natt laver nogle flotte tasker og cluthes, som jeg endnu ikke har set nogen steder i Danmark. Den farverige clutch her er af japansk papir og koster ca. 840kr.

Et kvalificeret bud på en sommerkjole: blomsterprint og flæseærmer. Alt hvad jeg behøver til den kommende årstid! Fra Full Circle til 738kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar