mandag den 30. marts 2009

Matthew Williamson

Rigtig mange snakker om Matthew Williamson's samarbejde med H&M der udkommer i butikkerne d. 23. april, hvilket er min kæreste og min 10. måneders dag. Men det lader ikke til, at så amngle jubler over, at Kate Moss' 9. Topshop kollektion udkommer d. 2. april...

Er vi bare blevet trætte af hendes kollektioner? Jeg har egentlig aldrig rigtig brudt mig om det, hun har at byde på, men jeg ser helt klart frem til H&M's kommende capsule collection. Især da Matthew's eget brand er meget farverig, og jeg er træt af sort vintertøj. Jeg håber bare ikke, at priserne afspejler sig af kvaliteten, som H&M normalt er kendt for.




Jeg har allerede forelsket mig i nogle nittebælter og farverige kjoler fra hans kommende kollektion. Bare det hele ikke bliver revet væk med det samme, da jeg godt kan være lidt for langsom i optrækket.

Jeg har desuden prøvet at ligge en Youtube video ind med Matthew Williamson's samarbejde med H&M, men må nøges med et link - se også Matthew's egen kollektion fra SS09 på catwalken her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar