onsdag den 1. april 2009

Wedges

Idag har jeg været på sko jagt efter nogle fine skotendenser: kilehæle/wedges, straps og spænder. Jeg har egentlig haft lidt svært ved at vænne mig til wedges, men synes at der findes nogle der er rigtig fine alligevel. Her er mit bud på tendenserne:


Øverst til venstre: fra Chloé til 4.431kr. // fra Sigerson Morrison til 5.628kr. // fra Opening Ceremony til 2.485kr. // fra Marc Jacobs til 3.240kr. // fra Givenchy til 4.977kr. // fra Acne til 2.011kr. // fra Rich Owens til 6.809kr. // fra Surface2air til 2.160kr.

Mine yndlings er dem fra Surface2air som kombinerer både wedges, spænder og straps. Men jeg kan også godt lide de eftertragtede fra Acne (koster dog 2.000kr. i Magasin) og Chloé's udgave (evt. i en anden farve?) Marc Jacob's hjerte wedges er også rigtig humoristiske. De er forresten vist i Costume's april nummer.


Jeg fandt også lige de her wedges med spænder fra TASHKENT BY CHEYENNE til 2.750kr. De leder mine tanker hen på science fiction og Balenciaga's SS09 kollektion.

Noget helt andet, så har jeg fået en link samling med danske modebloggere. Jeg tilføjer gerne nye links, så gør dig gerne opmærksom hvis det er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar