lørdag den 11. april 2009

Påske-køb

I dag har jeg endelig været ude at shoppe. Egentlig leder jeg efter et par ballarinaer eller sandaler, men det er virkelig svært at finde nogle flotte man kan passe som koster under 2.000kr! Typisk. Så som en lille trøst fik jeg købt kjole, leggings, sko og lidt i The Body Shop. Og så har jeg taget billeder af min nye bikini fra Femilet.

Kjole og leggings købt i Pigen og basunen - jeg fandt også en stribet sailor blazer med skulderpuder, men den sad desværre ikke så godt på mig. Og et par sko med nitter på hælen.

Tilgengæld fandt jeg disse sko i Bianco, det er sjælendt de har str. 35, men det sker. Så dem måtte jeg bare have, og de passer perfekt til mine nye leggings.

Bikini fra Dreams by Isabell Kristensen for Femilet. Virkelig behagelig og sød bikini, fantastisk køb!

Desværre kan min computer ikke reddes, så derfor sparer jeg op til en Macbook (hvilket jo heller ikke er helt dårligt) Men fortsæt god påske!

5 kommentarer:

  1. Uhh, hvor er dine leggins købt henne? :)

    SvarSlet
  2. I Pigen og basunen som ligger på Trøjbor lige udenfor Århus.

    SvarSlet
  3. Nogle gange har man lov at være heldig. Nogle gode ting skal der være ved "Trøjbor"..

    Jeg er vild med dem, meget faktisk. KH Gina

    SvarSlet
  4. Sådan er det jo nogle gange, og det er fantastisk, at finde noget rigtig fint, et sted man ikke lige forventer det.. Glemte faktisk et g (Trøjborg)

    SvarSlet
  5. Hej. Hvor har du købt bikinien? Vil du sælge den til mig?:)

    SvarSlet