søndag den 12. april 2009

Altamira NYC

Der findes utallige blogs omkring gadestil, men jeg faldt over Altamira i dag. Der er mange interessante billeder, men desværre en ret stor mangel på tekst og forklaring. Men derfor kan man jo godt lade sig inspirere og dygge en smugle ned i billederne.

Den glade: Det her billede gjorde min kedelige søndag lidt gladere - jeg er vild med læderjakken og Marc Jacobs støvlerne. Jeg leder selv efter en læderjakke. Trods man ikke kan se den så godt, ser den rigtig fin ud.

Den miksende: Peaches Geldof er også at se på siden; her med et miks af dyreprint og denim. Hun er jo en af de nye fashionicons, og jeg synes egentlig at hun klæder sig helt fint.. men fra min side mangler der noget "ekstra" - noget der ikke er set før.


Den sikre: en Chanel 2.55 og sort er altid sikker! Samt store solbriller. Mens ankelstøvler og uniformsjakke passer perfekt til denne sæson.

Den vågede: Postmands-jakke, herre sko, bare ben, chunky halskæder og pandeflætning. Og jeg har lavet min egen regel om at lilla og rød aldrig skal sættes sammen. For mig lyder det som en rigtig dårlig blanding, men det ser alligevel ikke så værst ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar