mandag den 13. april 2009

Berlin

Jeg smuter til Berlin imorgen tidlig og kommer hjem lørdag aften.

Så i dag stod på pakning. Dog fik jeg også købt amerikansk Elle i rejseudgave (genialt fundet på). Valget stod mellem det og australsk Vogue, men endte med Elle, da det simpelthen var som skabs til lejligheden. Jeg har virkelig en følelse af, at jeg har købt for mange blade i denne måned. Costume, Eurowoman, britisk Vogue, dansk Elle - jeg bryder mig egentlig ikke om dansk Elle, men jeg havde brug for noget læsestof. Og endda Cover som jeg fandt ud af, er et meget, meget dårlig blad. Så.. alt for mange blade! Men det er vel ferie.

Jeg overvejer lidt at lave en guide til hvordan man laver huller i jeans, da jeg er ved at være træt af sandpapirsmetoder og andre ting der tager en krig, og egentlig ikke er specielt effektive. Desværre er der uendelige guider omkring emnet, og det vil næsten være for kliché at lave endnu én. Så det er egentlig bare en overvejelse.


Jeg faldt over Lily Allen's Casere Paciotti heels. Jeg har før lagt nogle billeder ud, af nogle solbriller jeg har af samme mærke. Jeg synes tit at folk går i sort og kun sort, mens jeg skal have mindst 2 ikke-sorte ting på mig. Så forhåbentlig bliver foråret mere farverigt, hvertfald er de her utrolig fede heels UDEN sort. Mange tak Lily!

Billede: Google

2 kommentarer:

  1. bare det var mig der skulle til Berlin:)!

    /Mi Confesión

    SvarSlet
  2. Ja, det er en dejlig by.

    Har du været der før?

    SvarSlet