tirsdag den 21. april 2009

Berlin & ballarinaer

Nu har jeg både været i Berlin og fået slappet lidt af efter turen - derfor lang tid siden jeg har blogget. Jeg er stadig nybegynder, og det kan da mærkes, men jeg vil gerne takke for dem der har læst min blog og lagt et par kommentarer. Det er jo ikke altid let at være ny på området, så det sætter jeg stor pris på!

Endelig nærmer dagen sig for alvor (torsdag) hvor Matthew Williamson's kollektion udkommer i H&M's butikker. Jeg glæder mig til at se den, og eftersom jeg er en størrelse 34, regner jeg med, at det er nødvendigt at ankomme til butikken tidligt.
Det er heldigvis ikke kun den eneste begivenhed der sker for tiden for Monki åbner butik i København på Købmagergade d. 1. maj, hvilket jeg også ser frem til. Men jeg kommer desværre ikke på åbningsdagen, da jeg er i København denne weekend og ikke næste.

Forresten er jeg ude at lede efter et par ballarinaer men indtil videre uden held. Så jeg har lavet lidt research på nogle jeg godt kan lide til under 3.000kr. - stillet op så ledes, at de billigste er først.


Fra øverst til venstre: Fra Diesel til 453kr. // Fra Olivia Morris til 1.800kr. (-40%) // Fra Marc by Marc Jacobs til 2.102kr. // Fra Pedro Garcia til 2.123kr. (-40%) // Fra Mui Mui til 2.160kr. // Fra Lanvin til 2.533kr.

Nogle ballarinaer er fra Net-a-porter's forholdsvis nye outlet som der er meget god omtale om for tiden. Hvis du ikke har besøgt den endnu, så kan den anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar