fredag den 3. april 2009

Betsey Johnson


Lige et lille billede inden ferien: Jeg er en af de mange der har prøvet kræfter med chlorinen..

Vejret er skønt og jeg skal ud og lufte min Betsey Johnson taske, som jeg købte i London sidste år. Jeg synes ikke, at mange snakker om Betsey Johnson, men jeg er personligt vild med hendes tasker, især fra linjen Betseyville by Betsey Johnson.

Desuden er hun en glad, positiv og udadvendt dame, og vil gerne vise, at man ikke behøver være en snobbet franskmand for at designe tøj. God indstilling!

Min Betsey Johnson taske.. Heldigvis holder dyreprint, metallic, nitter, guld og PVC også denne sæson.





Ikke nok med, at hun kan designe, så er hendes lejlighed noget af det mest inspirerende og smukkeste jeg længe har set!

Jeg er vild med hendes utraditionelle modeshows

Hvor sød er den badedragt ikke lige?

Jeg er mest til hendes tidligere kollektioner, som er enten et udsnit fra 80'erne eller ultra feminint.

For under 1.000kr. Betsey Johnson tasker og cluthes:
Fra øverst til venstre: Wristlet clutch til 210kr. // Crossbody taske til 543kr. // Crossbody taske til 832kr. // Clutch til 693kr. // Taske til 610kr. // Wristlet clutch til 805kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar