torsdag den 30. april 2009

Super Bazar i Magasin

I dag købte jeg en top i Topshop til halv pris. Jeg synes den er rigtig fin, da jeg er meget til hvid fortiden, og snittet er rigtig flot. Især ærmerne er jeg helt vilde med!


Top fra Topshop // med shorts fra Only og halskæde fra Pilgrim

Jeg har skrevet noget i et tidligere indlæg om ballarinaer, som jeg er på udkik efter. Og jeg har faktisk et par i kikkerten, som jeg regner med at købe i morgen (har lagt dem til side) – jeg tager et billede af dem, hvis jeg køber dem...

Jeg ser meget frem til når min nye computer kommer. Den kommer på lager når som helst nu, og senest de første par dage i næste uge! Forhåbentlig sætter det en smugle gang i min blogging, da jeg får bedre billedprogrammer og iWeb (som jeg egentlig ikke ved, om jeg kommer til at bruge) men lad os se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar