onsdag den 29. april 2009

Band t-shirts

Nu hvor vejret tillader det begynder jeg så småt at tænke på forår/sommer tøj.. Og også t-shirts! Men egentlig er de enten ensfarvet eller har et eller andet print man hurtigt bliver træt af. Heldigvis købte min kæreste mig en Kiss t-shirt i weekenden, som jeg er utrolig glad for. Samtidig indså jeg, at band t-shirts måske er en løsning på min lille tøj-krise!

Det mest fantastiske er jo musikken, men også det at man kan købe dem i store størrelser, og bruge t-shirten som oversize, hvilket jo ikke ville se specielt godt ud til en lille top. Men også det, at man kan klipppe ærmer af eller andet for at gøre dem mere personlig.


Min Sex Pistols t-shirt: Anarchy in the U.K. i vintage look med huller (ses dog ikke på billedet) - Jeg havde stylet den med en vintage vest og bleget denim shorts.

Jeg har kun 3 band t-shirts men er glad for dem alle, og ingen af dem har jeg selv købt. Derfor betyder de ekstra meget, da jeg har fået dem af andre. Med mit næste køb vil jeg måske adde noget på eller klippe ærmerne af, men hvilket band ved jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar