onsdag den 29. april 2009

Barbara Hulanicki for Topshoop

Førhen har jeg skrevet en del om min store begejstring for Matthew Williamson's kollektion for H&M, så jeg føler lidt, at der mangler en slags afslutning, da den udkom for snart en uge siden.

Jeg kom ikke ind at se den på dagen, da jeg var i Århus (og de åbenbart kun sælger kollektionen i København) hvorefter jeg fredag tog til København selvom H&M var fuldstændig overbevist om, at der ikke ville være mere tilbage til den tid - de tog fejl. Og det endte lidt i en skuffelse, da mine forventninger var tårn høje, og ikke engang hele kollektionen var i den butik jeg tog hen til. Men nu er jeg heller ikke specielt vild med H&M, og deres samarbejdsprojekter er heller ikke så spændende, som de selv mener. I Danmark virker det måske ret overvurderet, men absolut ikke overalt i verden bedøm selv her - noget af en mere insponerende åbning.


Så er jeg mere til Topshop, som laver nogle anderledes og spændende samarbejder med designere man umidbart ikke har hørt om. Lige bortset fra Kate Moss’ mange kollektioner, som jeg heller ikke bryder mig om.

Den nye kollektion med Barbara Hulanicki er meget sød, med flotte prints og farver. Jeg er især vild med den skjorte der blev set på Ashley Olsen (og selvfølgelig udsolgt) – den er ikke engang til at se på sitet mere.

"Girl" printet var et af de prints som kunne spottes i Barbara Hulanicki's kollektion. Jeg synes det ser rigtig sødt og feminint ud - og en smugle udskyldigt.

Billeder: Topshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar