tirsdag den 5. maj 2009

Sneak peek

Mine afgangsprøver starter i dag kl. 13:30. Det fejrer jeg med en forlænget weekend til København. I mellemtiden kigger jeg på kommende kollektioner.

B.la lurer jeg H&M's kollektion for maj og juni. Selvom jeg prøver at undgå H&M, da jeg stortset altid køber noget, jeg bliver træt af med det samme. Men der er virkelig nogle fine ting.

Blazeren alle venter spændt på inspireret af Stella McCartney, og et par rigtig søde shorts a la Chloé.

En sommerkjole med blomster og masser af farver er svær at gøre én i dårligt humør


Jeg har endnu ikke fået investeret i en buksedragt, og den her er utrolig flot synes jeg. Med en stram overdel uden ærmer og en løs underdel. Samtidig er farven rigtig flot.


Louis Vuitton lavede en fantastisk SS09 kollektion, som var aferikansk inspireret men utrolig chic og up to date. Eurowoman har kigget på den kommende AW10 kollektion fra brandet, og det lover rigtig godt - også selvom jeg ikke selv har råd til det.



Se mere her


Hvad jeg glæder mig mest til er Topshop's AW kollektion.


Jeg er vild med blide farver og især nude farven er rigtig feminin og flot. Men med høje platform heels, en oversize blazer og en buksedragt ser looket ikke helt uskyldigt ud alligevel.

Billeder: Nitrolicious

Ingen kommentarer:

Send en kommentar