onsdag den 13. maj 2009

Undertøj

Den nye trend med stockings, "selvsiddende" og hofteholdere overskygger Dolce & Gabbana's pyjamas-trend fuldt ud. Jeg synes det er rigtig fedt, at stockings nu er fremme, så føles det ikke så vulgært at gå rundt i dem mere. Eller? Hvertfald glæder jeg mig til, at vejret giver lov.


Rihanna har aldrig rigtig været et stilikon i mine øjne, men hendes selvsiddende (eller det engelske ord jeg foretrækker: stay ups) er rigtig fede! Især fordi det ligner de er i noget lign. latex - og så med brune ben..

En mindre våvet udgave af Rihanna's stockings kan fås hos Pixi Market:


Nogle virkelig fantastiske bandage leggings, ser også godt ud med leggings indenunder, hvilket jo er et plus til de mindre varme dage.

Billede: Fashionising // Nitrolicious

Ingen kommentarer:

Send en kommentar