lørdag den 30. maj 2009

Nye køb

Jeg fik ikke lige postet mine indkøb igår.. men her kommer der nogle af dem.


Endelig har jeg fundet et par sandaler, som jeg kan passe OG lide! Disse er fra Bianco, og tak til Acie som spottede sandalerne.

Jeg fandt også denne skønhed i Bianco, som jeg nu desværre ikke kan slå mine tanker fra. De koster kun 450kr. og er helt perfekte i mine øjne: remme, spænder, platforms.. suk. Så jeg prøver at holde fast i, at være fornuftig da jeg ikke lige mangler høje sko.

Hårlak fra d:fi.. endelig fik jeg fat i den. Jeg bruger normalt Paul Mitchell hårprodukter, men denne hårlak har min frisør altid brugt på mig.

Jeg fik også købt en rigtig fin rød kjole fra Topshop til min dimission. Perfekt anledning at tage den på til. Jeg vil gøre den mindre sød og femimin med mine nye sandaler med nitter. Topshop har forresten 20% rabat (hvertfald i Magasin i Århus)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar