søndag den 3. maj 2009

Opsamling

Der udkommer endnu en Matthew Williamson kollektion for H&M, d. 14. maj, hvilket jo er snart. Jeg synes, at hans kollektioner er utrolig flotte, men efter sidste kollektions skuffelse, ved jeg ikke om jeg vil ud og se den. Tilgengæld har Margareta van den Bosch, H&M’s kreative konsulent lovet at kollektionen udkommer i samtlige H&M’er over landet, dvs. os jyder måske får en mulighed for at få fat på kollektionen.

Jeg må indrømme, at jeg var helt solgt da jeg så den farverige kafka, som simpelthen er så smuk. Også de flotte prints er jeg vilde med. Måske får H&M endnu en chance.



Monki åbnede butik 1. maj, og jeg har endnu ikke set den endnu. Der er blevet talt rigtig meget om tøjet, åbningen, størrelsen af butikken osv. Men jeg regner med, at jeg kommer på et tidspunkt hvor der ikke er ufattelig lang kø, så måske er det meget fornuftigt, at jeg ikke var til åbningen og dagene efter.

Billeder: Fashionising

Ingen kommentarer:

Send en kommentar