tirsdag den 19. maj 2009

MacBook Air!

Jeg ville lige meddele, at jeg ikke har så meget tid til at blogge lige pt. Igår hentede jeg min MacBook Air, og alt det udstyr jeg havde bestilt. Men først idag fik jeg netværksforbindelsen til at fungere. Så sådan som det ser ud nu, har jeg ikke noget liggende på min computer. Men udover det er jeg utrolig glad for min nye computer, da min gamle gik i stykker. Derudover kommer min kæreste i morgen. Han skal være her til søndag, så derfor bliver jeg ikke specielt aktiv de næste par dage.

Jeg vil gerne sige tak til de, der har besøgt min blog, og lagt en kommentar. Det går meget stille frem ad, men det er dejligt, at have mulighed for at gøre noget jeg godt kan lide.. og jeg vil også gerne takke de der linker til min blog, det er jeg rigtig glad for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar