tirsdag den 26. maj 2009

Tilbage..

Puha, jeg har haft meget at se til. Forud venter sidste skoledag og afgangseksamener.. Og en velfortjent sommerferie selvfølgelig.

Jeg må indrømme, at jeg er blevet meget optaget af Filippa's stil (svensk blogger).. Nu er jeg ikke 100% sikker på, at det er hendes navn, men det skyder jeg på.



Hendes kasket er virkelig fed.. er helt vild med den. Minder mig om en mere billig model fra H&M, jeg ved dog ikke om den findes mere. Ellers tror jeg faktisk, at jeg har én, fra da jeg var lille. Så lidt nostalgi ligger der vel i den. Derudover realetere den også til Lady Gaga's mere rå version af læder.

Billede: Gillofilippa

2 kommentarer:

  1. skat jeg synes du laver den mest fantastisk blog! du inspirere mig rigtig meget som person! og din blog inspirere mig også virkelig meget :)

    hilsen din kæreste/prins :i

    SvarSlet
  2. Nurh tak for din søde kommentar skat. Du er virkelig også inspirererende for mig.

    SvarSlet