tirsdag den 12. maj 2009

På udkig

Jeg har tidligere lavet et indlæg om ballerinaer indlæg om ballarinaer, da jeg er på udkik efter enten ballerinaer eller sandaler. Så i dag tog jeg (for tusinder gang) ud og ledte efter nogle. Uden held. Jeg har været igennem hele Århus stort set. Men sådan er det jo. Nu er jeg egentlig bare rigtig lun på Stine Goya sandalerne, men desværre har de dem ikke i nærheden i str. 36.



De er bare så utrolig søde, og helt anderledes end andre sandaler. Jeg kan godt lide det, at de går lidt op, og at man skal binde dem med silkesløjfer. Åbningen er også rigtig sjov, og generelt er de bare så typisk Stine Goya – hun er også en fantastisk designer.

Selvom der ikke var gevinst angående sko, havde jeg en god dag. Min mor og jeg spiste på braseriet Ferdinand som ligger ved åen i Århus. Det kan anbefales! Ejeren har også Burger Lounge som ligger ved siden af, som også varmt kan anbefales – og min yndlings restaurant som nu desværre er lukket; Prins Ferdinand.

Da jeg har en kæreste i København spiser jeg meget ude både i Århus og København. Det er utrolig spændende, så jeg er altid åben for nye spisesteder, hvis nogle har anbefalinger!
Desuden fik jeg købt en Helmut Lang tank top (egentlig en kjole) den er rigtig fin og enkel, og selvom jeg mener at More is more, så er den ikke helt kedelig. Den er en transeprant sort farve, af det lækreste stof og har en lomme og sjove syninger. Billede kommer forhåbentlig.


I går prøvede jeg at drapere en kjole, jeg alligevel aldrig bruger mere. I mine tanker var Cos, som jo har mange draperede toppe. Egentlig er jeg ret dårlig til at sy, og det var lidt en satsning, men jeg synes det ser helt ok ud. Hvis nogle skulle få samme idé, så alt støtte herfra. Hvis jeg kan, så kan alle!


Her sammen med: shorts fra Only // Min mors skjorte // Leggings fra Sparks // Pumps fra Nine West

Billede: Youshehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar