fredag den 15. maj 2009

Travlt

Jeg har haft ret travlt med en masse personlige ting her de sidste par dage, derfor har jeg ikke blogget. Men jeg regner med at gøre noget ved det i løbet af weekenden. B.la er jeg kommet ind på det gymnasie jeg har søgt, så det er rigtig dejligt!

Igår kom kollektionen for H&M endelig, og jeg fik købt mig en lækker badedragt med det flotteste sommerprint. Så egentlig er jeg ikke SÅ sur på Matthew Williamson's kollektioner mere, selvom jeg nu stadig synes, at den er en smugle overvurderet, da der bliver reklameret med en del ting der ikke er i butikkerne.. fx var der kun badetøj og den slags i Århus. Måske har København fået mere tøj, måske ikke. Hvertfald er jeg glad for min badedragt, men gad alligevel godt have set de flotte sommershorts med lynlås og de farverige tunikaer.


Badedragten jeg købte

Men god weekend til jer alle!

Billede: Costume

Ingen kommentarer:

Send en kommentar