lørdag den 16. maj 2009

Stine Goya

Min yndlings danske designer er nok Stine Goya.
Hendes design er meget ungt, nytækende og smukt. Hendes brug af farver er inspirerende, og hendes kendetegn; spejlet er også rigtig fint. Igår købte jeg sandalerne som jeg snakkede om, så venter dem næste uge. Det bliver så spændende! Trods jeg elsker hendes design, er de den første ting jeg har købt fra hende. Jeg giver priserne skylden.



Kjole til 1.999kr. // Kjole til 1.799kr. // Kjole til 2.199kr. // Bukser til 1.699kr. // Bukser til 1.699kr. // Jakke til 4.499kr. alt fra CPHstories


Fra øverst til venstre: Sandaler til 2.199kr. // Jakke til 2.399kr. // Bukser til 4.499kr. // Halskæde til 629kr. // Tørklæde til 1.299kr. // Jakke til 3.199kr. // Shorts til 1.999kr. // Bælte til 699kr. alt fra Youheshe

Jeg ville ønske, at mit næste køb fra Stine Goya blev en af hendes lækre jakker - især ruskindsjakkerne er jeg helt vilde med. Men desværre er det en urealistisk drøm.. Så jeg satser på halskæden, som jeg også rigtig godt kan lide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar